Diva.bg - Sterling silver and fine jewellery

Условия за поръчка и доставка от Diva.bg

Моля, преди поръчка да се запознаете с Условията за ползване на сайта и Условията за поръчка и доставка на продукти от Diva.bg

Избор на продукти

1. Всички фотографии на продукти в Diva.bg представят действителните цветове на продуктите. Възможно е монитора на клиента да показва тези фотоси с променени цветове. Diva.bg не носи отговорност за неправилното възпроизвеждане или интерпретация на цветовата информация от изображенията в сайта.

2. Всички изделия, предлагани в Diva.bg, включват интензивна ръчна обработка и са предмет на творческото виждане на производителя. Всеки произведен екземпляр от дадено изделие може да се различава до известна степен от останалите изделия от същия вид и от показаните на фотосите в електронния магазин. Тези разлики касаят степента на полиране и оксидация, точното местоположение, размер и форма на детайлите от декорацията, точната форма и размер на камъните и други несъществени разлики.

3. Diva.bg не носи отговорност за разлики обусловени от ръчната изработка на елементите от благородни метали и скъпоценни камъни. Тези разлики не се приемат като основание за рекламация, освен ако клиента не е изискал предварително фотоси на екземпляра който ще получи.

Поръчка


4. Когато направите поръчка от електронния магазин Diva.bg, ние ще се свържем с Вас за да уточним детайлите и за потвърждаване на поръчката. Това ще стане най-късно 1 работен ден след подаването на поръчката

5. Всяка поръчка от страна на Клиент на електронен магазин Diva.bg има силата на договор за покупко-продажба между двете страни, като завършването на поръчката с натискането на бутон „Поръчвам”  има силата на волеизявление от страна на Клиента за сключването на договора.

6. Всеки клиент може да направи корекция в своята поръчка преди и след депозирането й като информира за това Diva.bg в рамките на работния ден в който е направена поръчката, на посоченият телефон в раздел „Контакти” и допълнително изпрати потвърждаващо писмо по електронна поща.

7. Всички поръчки от българската версия на сайта, за България, трябва да са на български език.

8. Всеки клиент има правото на достъп до своята поръчка-договор, която ще му бъде предоставена при поискване. Копие от поръчката си, клиента получава по електронна поща непосредствено след депозирането и. Всяка поръчка се потвърждава в телефонен разговор на посоченият от Клиента номер за връзка.

9. За всички въпроси неуредени в този раздел се прилага българското законодателство.

Доставка и срокове

10. За всеки артикул в сайта е указан срока в който обикновено се доставя продукта. Въпреки нашите усилия да доставим продуктите най-бързо до Вас, понякога е възможно да възникне несъответствие между възможния срок за доставка и указания в електронния магазин.

11. При налични продукти, доставката се извършва до 3 работни дни. При поръчка на продукт с изчерпана наличност, той се изработва специално за Вас. Това не се отразява на цената на продукта. Изработката се извършва по спецификацията от поръчката от електронния. Промени по поръчката, заявени след започване на изработката се таксуват допълнително.

12. За да започне изработката, е необходимо предварително заплащане на поръчката.

13. При индивидуални и нестандартни поръчки сроковете за изработка и доставка се договарят предварително.

14.  Сроковете за изработка по поръчка, са ориентировъчни. Обикновено поръчките се изпълняват до 12 работни дни. Поради спецификата на работата с благородни метали и скъпоценни камъни сроковете не могат да бъдат гарантирани точно.

15. При поръчка, моля проверете актуалността на адреса и ако е необходимо въведете коректен адрес за доставка. Моля, уточнете и удобен за Вас час за доставка или работно време, както и име на получателя. Дива не носи отговорност за недоставяне, забавяне или оскъпяване на доставката, при некоректна или липсваща информация в поръчката.

16. Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес, Diva.bg се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка, а разходите по транспорта на поръчката до клиента и обратно са дължими от клиента.

17. Доставките се осъществяват с куриер, до адреса посочен в поръчката. Всички доставки на бижута се застраховат. Стоката се счита за получена, когато е предадена от куриера на получателя или всяко друго лице на указания адрес за доставка, представило се за получател.

18. При установени нередности в доставката, получателя е длъжен да уведоми Дива за проблема незабавно, в рамките на деня в който е получена стоката.

19. Преди празници са възможни закъснения (моля, предварително попитайте дали доставката ще е възможна в срок).

20. Поръчки направени в работен ден се обработват и изпращат следващия работен  ден.  Поръчки направени в петък, събота или неделя се обработват и изпращат в понеделник.

21. За всички въпроси неуредени в този раздел се прилага българското законодателство.

Начини за плащане


22. При поръчки до 500лв. е възможно плащане при доставка (наложен платеж). За поръчки над 500лв. се изисква предварително заплащане на поръчката.

23. За всяка поръчка са възможни един или няколко от изброените начини за плащане. Избора на начин за плащане става при поръчка:

  • с наложен платеж;
  • по банков път (с банков превод);
  • с кредитна/дебитна карта;
  • чрез PayPal.

24. При избор на “доставка с наложен платеж” клиентът заплаща стоката на куриера при нейното получаване.

25. При плащане по банков път, използвайте данните за банковата сметка от поръчката или проформа фактурата. В основание за плащане посочете номера на поръчката, която сте получили по електронна поща от Diva.bg или номера на проформа фактурата.

26. При избор на плащане чрез Pay Pal, ще бъдете пренасочени към сайта paypal.com, където можете да платите чрез вашата регистрация или директно чрез международна банкова карта. При пристигане на пратката не дължите нищо на куриера.

Отказ за получаване на поръчана и доставена стока


27. Клиент, поръчал стока през електронния магазин Diva.bg и получил същата по пощата, с куриер или друг вид транспорт, има право да откаже получаването на поръчката или част от нея, след като тя вече му е доставена, само в един от следните случаи:

  • при транспортирането стоката или нейната опаковка са повредени;
  • доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;
  • цената не съответства на записаната в поръчката;
  • в случаите, предвидени от ЗЗППТ.

28. Рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката в присъствието на куриера. Извън изброените случаи клиентът няма право да откаже получаването и заплащането на поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка до него и връщане на стоката обратно на доставчика.

29. След получаване и заплащане на стоката клиентът може да я рекламира или да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следните случаи и срокове:

  • Ако по време на нейната експлоатация са настъпили повреди, предвидени като гаранционни;
  • В случаите, предвидени от ЗЗППТ.

30.    Клиентът не може да рекламира поръчаната стока или да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следните случаи:

  • Стоката е била модифицирана или персонализирана по някакъв начин;
  • Стоката е била ползвана и/или е с нарушена цялост на оригиналната опаковка.

31. Рекламации се приемат в срок от 7 /седем/ дни от получаването на стоката при условие, че бъдат посочени писмено основателни причини за това и се подпише декларация, удостоверяваща че стоката се намира във вида, в който е получена, без да е била ползвана или модифицирана и е с ненарушена оригинална опаковка.
При рекламация транспортните разходи са за сметка на клиента.